Administratör till Swedbank i Boden

Adecco Sweden AB

Kommun: Boden
Administrativ assistent
Omfattning: Heltid
Varaktighet: 3 månader – upp till 6 månader

Om jobbet

Välkommen till OTF på Swedbank! En avdelning där de administrativa uppgifterna varierar och som ger möjlighet till personlig utveckling.

Om tjänsten
Som Administratör på Swedbanks OTF avdelning får du en varierande roll där du får jobba tillsammans med många härliga kollegor i ett positivt arbetsklimat.
Arbetsuppgifterna kan vara olika beroende på uppdrag och telefonkontakt med kunder förekommer.

Tidigare erfarenhet av liknande tjänster är inget krav eftersom du som nyanställd får gå en introduktionsutbildning i början av anställningen.

Tjänsten ska tillsättas 10 januari och arbetstiderna kan skifta men gäller under kontorstider.

Om dig
Vi söker dig som vill utvecklas och gillar att lära sig nya saker. Vidare är du snabblärd, flexibel och effektiv. Du är social, bra på att kommunicera och har viss datavana.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter eller serviceyrken, men ej ett krav.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Administratör på Swedbank är ett konsultuppdrag på ca 6 månader med en tjänstgöringsgrad på 100%. Möjlighet till förlängning finns.
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten ska tillsättas med anställningsstart 10 januari. Så vänta inte med din ansökan! Bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen ”Ansök”.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på Adecco:

Marcus Berg 073-684 70 97 eller [email protected]

Sofie Driberg 073-684 71 50 eller [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Om anställningen

Lön
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Anställningsvillkor
Heltid
Varaktighet: 3 månader – upp till 6 månader
Anställningsvillkor
Arbetsplatsen ligger i kommunen Boden i
Norrbottens län.
Arbetsgivaren
Adecco Sweden AB

Sök detta jobb

Ansök senast 21 februari
Ange referens ref-36671 i din ansökan

Tack för ditt meddelande

Vi kommer att ta kontakt med dig inom två arbetsdagar.